Tilaus- ja toimitusehdot Rovio Pet Foods Oy:n verkkokauppaan

Tärkeää
Postimyyntiehtojen mukaisesti Rovio Pet Foods Oy:n verkkokaupasta tuotteita tilaavan tulee olla täyttänyt 18-vuotta. Mikäli olet alle 18-vuotias, on holhoojasi tehtävä tilaus puolestasi. Verkkokauppamme on tarkoitettu kuluttaja-asiakkaille, jotka tilaavat tuotteitamme Suomessa sijaitsevaan osoitteeseen. Mikäli edustat yritystä, otathan yhteyttä meihin myynti@roviopetfoods.fi sopiaksesi tilauskäytännöstä.

Tilaus
Tuotteet tilataan valitsemalla haluttu tuote, pakkauskoko ja määrä. Kun olet valinnut tuotteet, voit valita toimitustavaksi toimituksen haluamaasi osoitteeseen tai Matkahuollon toimipisteeseen tai lähimpään Matkahuollon tai PostNordin pakettiautomaattiin. Tämän jälkeen sinun on syötettävä varsinaiset asiakastietosi sekä valittava haluamasi maksutapa. Ostoskorin sisällön maksu suoritetaan verkkomaksupalvelussa. Tilauksen tehtyäsi saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Kun tilauksesi käsitelty ja lähetetty, saat siitä tiedon sähköpostiisi.
Sinun on tilattava tuotteita vähintään 20 euron arvosta (ei sisällä toimituskuluja), jotta voit tilata tuotteita verkkokaupastamme. Sitova kauppasopimus syntyy, kun maksu on tehty. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Mahdolliset kampanja-, alennus-, etu- ja kuponkikoodit ovat kertakäyttöisiä, eikä niitä voi yhdistää muihin koodeihin tai tarjouksiin. Kampanja-, alennus-, etu- tai kuponkikoodia ei huomioida tai hyvitetä tilauksen tekemisen jälkeen.

Maksutavat
Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Voit maksaa verkkokaupassamme myös Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, Mastercard-, Debit Mastercard – ja American Express -korteilla. Käytössä ovat kansainväliset Verified by Visa -, Mastercard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.
Lisätietoa siitä, miten Paytrail toimii, löydät täältä:

https://www.paytrail.com/kuluttaja/tietoamaksamisesta

Hinnat
Tilattavien tuotteiden hinnat näkyvät verkkokaupassamme. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron. Tuotteiden hinnat eivät sisällä toimituskuluja, jotka veloitetaan erikseen. Verkkokaupassamme ilmoitetut hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Pidätämme oikeudet hinnanmuutoksiin.

Toimitus
Verkkokaupasta tilatut tuotteet toimitetaan asiakkaan antamien osoitetietojen mukaan joko suoraan asiakkaan kotiovelle tai asiakkaan valitseman toimittajan noutopisteeseen. Toimitamme tuotteita vain Suomessa sijaitseviin osoitteisiin. Ilmainen toimitus yli 60 euron tilauksille noutopisteeseen. Toimituksista kotiosoitteisiin veloitamme voimassa olevan hinnaston mukaisesti. Kun tilaus on saapunut asiakkaan valitsemaan noutopisteeseen, saa asiakas tiedon tilauksen saapumisesta tekstiviestillä. Mikäli tietoa ei voida toimittaa tekstiviestillä tai sähköpostitse, tulee ilmoitus postitse.
Tuotteiden toimitusaika on 3-8 työpäivää. Jos toimitus viivästyy, lähetämme asiasta ilmoituksen asiakkaalle sähköpostitse. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai vahingoista taikka viivästysten aiheuttamista vahingoista. Tiedotamme verkkokaupan sivuilla väliaikaisesti poikkeavista toimitusajoista. Ylivoimaiseksi esteeksi katsotaan mm. henkilökunnan poissaolot, työtaistelutoimenpiteet, tuonti- ja vientikiellot, häiriöt raaka-aineiden saatavuudessa, alihankkijoiden toimitusvaikeudet, häiriöt yleisissä tietoliikenneyhteyksissä, sähkökatkot, häiriöt liikenteessä, pandemia, sotatoimet ja poikkeukselliset luonnonilmiöt. Mikäli ylivoimainen este jatkuu yli kuukauden, on sekä asiakkaalla että Rovio Pet Foods Oy:llä oikeus purkaa kauppa ilman vahingonkorvaus- tai muita seuraamuksia.

Palautusoikeus
Kuluttajalla on kuluttajasuojalain mukaisesti oikeus palauttaa käyttämättömät verkkokaupasta ostetut tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta pois lukien vastaanottamispäivä. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen on oltava samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa. Palautustilanteissa pyydämme ottamaan yhteyttä info@roviopetfoods.fi palautusohjeiden saamiseksi.

Reklamaatiot
Vastaanotettuasi tilauksesi tarkasta heti, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa. Mikäli toimittamamme tuote on virheellinen tai vaurioitunut, pyydämme ottamaan yhteyttä joko puhelimitse 044 777 6690 tai sähköpostilla info@roviopetfoods.fi ennen tuotteen palauttamista.

Kaikissa verkkokauppaa koskevissa asioissa voit kääntyä asiakaspalvelumme puoleen:

info@roviopetfoods.fi
puhelimitse: 044 777 6690
Rovio Pet Foods Oy
Mettähannankatu 2
32200 LOIMAA

Henkilötiedot ja tietosuoja

Huolehdimme asiakastietojen huolellisesta käsittelystä ja säilyttämisestä. Tarkemmat tiedot henkilötietojen käsittelystä sekä verkkokaupan tietosuojasta ovat saatavilla tietosuojaselosteessamme.

Immateriaalioikeudet

Sivustomme ja sen sisältö, mukaan lukien kuvat, tekstit, tuotetiedot, videot, tavaramerkit ja tunnukset, ovat Rovio Pet Foods Oy:n omaisuutta. Emme myönnä käyttäjälle mitään oikeuksia mihinkään immateriaalioikeuksiin. Verkkosivuston ja -kaupan sisällön tai materiaalin luvaton käyttö, jakaminen, levittäminen, välittäminen, julkisesti esittäminen, tallentaminen, muokkaaminen ja kopiointi on kielletty.
Rekisteröityminen sekä verkkosivuston käyttäminen
Voit halutessasi rekisteröityä verkkosivuston käyttäjäksi luomalla asiakastilin eli oman tilin. Rekisteröityminen on maksutonta. Vastaat antamiesi tietojen oikeellisuudesta ja ajantasaisuudesta. Käyttäjä on velvollinen pitämään salasanansa salassa. Käyttäjä vastaa kaikista asiakastilinsä kautta tapahtuvista toimista verkkosivustolla, kuten asioimisesta verkkokaupassa. Sinun tulee olla välittömästi yhteydessä meihin, jos huomaat tai epäilet, että salasanasi ei ole pysynyt salassa tai että tiliäsi on käytetty väärin. Meillä on oikeus estää pääsysi asiakastilillesi syytä ilmoittamatta.

Markkinointi
Tilatessasi annat Rovio Pet Foods Oy:lle oikeuden lähettää sinulle markkinointiviestintää samanlaisista tai samankaltaisista tuotteista.